.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری آخرین عضو متواری باندغرب وحشی در چالوس

باتلاش ماموران انتظامی چالوس عضوشرور وسارق حرفه ای آخرین بازمانده اصلی از باند مخوف ومتلاشی شده غرب وحشی دردام عدالت گرفتار شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی فقیه عبدالهی رییس پلیس شهرسان چالوس در جمع اصحاب رسانه های گروهی منطقه با اعلام خبر فوق گفت : افشین . ر فرزند ابراهیم شرور وسارق حرفه ای از باقی مانده اعضای معدوم باند غرب وحشی در سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی وعملیاتی پلیسی در مخفیگاهش در یکی از مناطق چالوس شناسایی ودستگیر شد.

وی افزود :در پی چند فقره سرقت مسلحانه - زورگیری و راهزنی همراه با ایجاد رعب و وحشت درچالوس باتوجه به حساسیت موضوع بلافاصله جلسه شورای فرماندهی انتظامی در ستاد چالوس تشکیل شد. درهمین راستا باشگردهای تخصصی وبکارگیری مخبرین مططلع شدیم در اتفاقات مذکور متهم نامبرده شده نقش دارد.

طبق استعلام ازمراکز ذیصلاح مشخص شد افشین - ر که در پی اعدام اعضای اصلی باند غرب وحشی به حکم محاکم قضایی در اردکان یزد دوران محکومیتش را در تبعید می گذزاند از آنجا به نقطعه ای نامعلوم متواری شد . این مقام آگاه انتظامی چالوس ادامه داد: متهم طی این مدت از اعمال خلاف قانون در شهرهای مختلف کشور دست بردارنبود تا بالاخره با چهره مبدل به صورت کاملا پنهانی وارد غرب مازندران شد ودر چندین پرونده سرقت مسلحانه - زورگیری و راهزنی ومزاحمت برای نوامیس مردم در شهرهای عباس آباد - تنکابن و رامسر و... نقش مستقیم ایفا نمود.
سرهنگ فقیه عبدالهی تصریح کرد : در نهایت با تلاش شبانه روزی پرسنل ذبده آگاهی و ماموران اطلاعات وامنیت عمومی چالوس در عملیات ضربتی وغافلگیرانه در نقطه ای از شهرستان شناسایی و دستگیر شد . از مخفیگاه وی نیز مقادیر زیادی اموال مسروفه کشف وضبط گردید .

وی گفت: تحقیقات پلیسی در این زمینه کماکان ادامه دارد . گفتنی است حدود 5 سال قبل بزرگترین باند جنایتکار موسوم به غرب وحشی به سردگی مهدی شمس و اسکندرمقصودی معرف به عباسی با جنایتهای بیشماری از جمله قتل - کلاهبرداری - تجاوز به نوامیس مردم - راهزنی و سرقت مسلحانه - قاچاق مشروبات الکلی و موادمخدر و سلاح ومهمات و ترور و... داشتند با عملیات مشترک نیروی اتتظامی و ادارات اطلاعات شهرستانهای نوشهر و چالوس و تنکابن در درگیری مسلحانه و خونین متلاشی شدند .

بیش از 10 نفر از فعالان اصلی این باند مخوف در سلمانشهر (متل قو ) و نور به دار مجازات آویخته شدند. لازم به ذکراست افشین . ر از نزدیکان کشتی گیر معرف مازندرانی وعضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.